tisdag 30 april 2013

Vilovecka/Vecka 18 (17+1)

Blir en lugn vecka för mig.
Har varit på planeringsdag med en del av arbetsgruppen idag, blev en väldigt produktiv förmiddag och en skön flamsig eftermiddag!
Resten av veckan blir ledig för mig, har flexat två arbetsdagar och resten ledigt enligt schemat!

Känner verkligen att jag behöver de just nu! Är inne i en riktig tröttsvacka igen!
Tror att de är en kombination av Willesorg och lättnad över att lill* pyret verkar vara helt frisk enl. senaste UL!

Lite sköna ansvarsfria dagar så återhämtar jag mig nog igen!

På fredag är det iallafall dags för RUL på hemsjukhuset! Ska bli skönt att få se vår skatt igen, har inte känt av lill* pyret nåt speciellt de senaste dagarna.
Vet ju att allt man redan hunnit känna är bonus egentligen!
Är ju fortfarande tidigt att känna av rörelser dagligen!

Ska nog försöka få till några magbilder snart också. Börjar bli en liten bula åtminstone kvällstid som ser ut som en bebisbula och inte bara som en tjockismage!

2 kommentarer:

  1. Glömde skriva förut men hoppade till lite här hemma när jag läste att allt stod rätt till! Härligt att höra! :D

    Och snart RUL, vad spännande? Ska du försöka hålla mun denna gång och få reda på könet eller kör ni på överraskning?

    Och ja fram med magbilderna NU!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack igen!
      Vet inte riktigt hur vi ska göra med frågan om könet! Måste diskuteras mer här hemma först! :-)

      Ja matbilderna får nog komma snart! ;-)

      Radera