söndag 25 augusti 2013

Vecka 35 (34+1)

Ny magbild! ♡
Syns kanske inte så stor skillnad på storleken från förra bilden, men den växer som den ska enl. BM.
Däremot ser de ut som den börjar sjunka ner nu, bäbis på väg åt rätt håll! ♡

Lill* pyret låg enl. BM i veckan med huvudet neråt och ganska lågt, nästan på väg att bli ruckbart!  :-)

Det lugnar och glädjer en orolig mamma.
Har nämligen i efterhand insett att Wille eventuellt låg rörlig när vattnet gick. Hade med andra ord kunnat sluta väldigt illa redan där och då! Hade själv inte en tanke på detta utan sprang runt som en tok och packade grejer inför Göteborg. Borde egentligen lagt mig ner och ringt ambulans! Inte heller förlossningen sa nåt om de när vi ringde in.

Diskuterade och kom överens om att tidigarelägga nästa BM besök för en lägeskontroll med UL för att inte mamman och pappan och noijiga BM dyka behöva oroa sig för sånt om de är så att jag är en sån som föder tidigt!

Både BM och jag väntar nu med spänning på att se hur det blir denna gången!

Ca 2 1/2 vecka till när vattnet gick med Wille så nu börjar de nog bli hög tid att börja packa BB-väskan och plocka fram alla bäbisgrejer! :-)

Sen vet man ju aldrig när denna bäbis vill komma ut, kanske blir senare än BF den här gången!

Myser för fullt av alla rörelserna från Lill* pyret iallafall! ♡

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin mage och jag tycker verkligen att det ser ut som att den sjunkit en del :D Vad härligt! Det är verkligen otroligt nära nu <3

    Och vad skönt att allt ser bra ut än så länge och att BM håller koll! Det här kommer gå så himla bra ska du se!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ♡
      Jo de känns som Lill* pyret börjar hamna där hen ska! Underbart att det faktiskt äntligen börjar närma sig! :-)

      Jag har verkligen världens bästa BM med tanke på situationen! Gör verkligen allt för att lindra minsta oro hos mig! ♡

      Din mage är också kanonfin!
      Snart, snart så kommer dom, våra fina småsyskon! ♡

      Radera